sisters.

Har ni sett serien 'Hope & Faith' någon gång? Jag har alltid trott att dom två var syskon på riktigt. För dom är så grymt lika varandra. Men det är dom tydligen inte.


Något annat jag irriterar mig på är att den mer ordentliga syster (hon till höger) heter Hope och den slarviga systern heter Faith. Det borde vara tvärtom. För Faith, det är ju ödet. Det är så det är meningen att folk ska vara. Ordentliga och ansvarstagande. Medan Hope, hopp är lite slarvigare men det finns fortfarande hopp för henne. Men nej nej, det sket dom fullständigt i. Men dom värdesätter väl inte logik lika mycket som jag gör.

Det finns två andra skådespeleskor jag också tycker är jättelika. Jag har alltid tyckt dom sett ut som syskon. En gång såg jag en film som båda var med i och de spelade syskon i filmen. Och jag tyckte de var så lika varandra. Sen i eftertexten, tror ni inte dom har samma namn. Jo, självklart så är de ju systar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0