somewhere something went terribly wrong.













Bilden ovanför sitter på våran skrivare. Och har förmodligen suttit där ett bra tag. Jag har aldrig lagt märke till bilden, jag har självklart sett den man jag har inte kollat på den.. Men nu när jag verkligen kollat på den så tycker jag den är jätterolig. Eller ja, det är inte så att jag skrattar varje gång jag ser den men jag ler ändå lite inombords. För den är ju så sann. Den påminner mig om en video jag såg en gång för länge sen på MTV. Det gick inte att lägga upp videon på bloggen, så den här länken får duga. (Kolla på videon, låten suger men videon är väldigt underhållande).

Och ironiskt nog sitter jag vid en dator och skriver det här, men jag är inte tjock i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0