thomas di leva.

Spotify äger. Förutom en sak. Om man inte har sånt där premiummedlemskapshit så kommer det ju reklam lite då och då. Reklamen i sig gör ingenting, men det är en som stör mig. Tomas Di Leva. Han gör reklam för något random stuff. Och varje gång han börjar prata blir jag rädd. Det är något som med hans röst som skrämmer mig. Och när man sitter i sina egna tankar och någon sliskig liten röst plötsligt säger 'hej, det är Tomas Di Leva' blir man aningen skrämd. Och även om jag hört reklamen ett tiotal gånger nu blir jag lika rädd fortfarande. Och jag lovar, jag är inte den enda som känner såhär! 

Kommentarer
Postat av: maja

du har ingen spotifyinbjudan du hade kunnat skicka till mig ? ;p

2009-05-19 @ 19:40:50
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0