awesomerim.

Henke skrev lite fina rim om mig, Linnea och Stina för några dagar sen. Egentligen skulle jag lägga upp dom samma dag, men det blev inte så. Men nu kommer dom!

Stinas rim:

blond och ambitiös
en brud med klös
kort och stark
hon gillar pitepalt
hon går på helex
vi trodde först att hon hade
köpt en kanin vid namn felix

Linneas rim:

lång och smart
vi tror hon går på preparat
hon gillar att baka
men inget slår ett avsnitt av
hur jag mötte min maka

Mys rim:

my äter kaka
det är linnea som har baka
my ringer linnea för att lösa sina problem
hon hade köpt för mycket krem
det är my, hon gillar att sy

Kommentarer
Postat av: himym fan

legendary!

2009-11-16 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0