go my, go my, it's your birthday!

Det bästa med att fylla år? Förutom fikat. Gratulationerna. Det är trevligt att folk kommer ihåg ens födelsedag. Även om det förmodligen bara är för att det står på facebook... Facebook är en bra uppfinning. Nåja. Jag tackar för alla gratulationer!

fina facebookgratualtioner! tack allihopa!

Har fått massa fina grattis sms. Min plan var att fota dom också. Men sen kom jag på, att jag kan ju inte fota min mobil med min mobil.. Så jag tänkte, jag lånar mammas mobil. Men hennes kamera är kass. Så ni får tro mig, jag har fått fina grattissms.

Min awesomeklass har även sjungit för mig. Awesomefint. Var dock inte beredd på det, dom bara började sjunga helt sponant. Men trevlans var det!

Men vet ni vilken gratulation som var finast av dom alla? Den här:


klicka på bilden, så kommer ni till inlägget. och tro mig, det är värt att läsa!

Kommentarer
Postat av: Linnea

AWESOME!

2009-11-19 @ 18:20:18
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0