haahaha.. not.

Jag kommer ihåg första gången jag hördes tala om Schulmanbröderna. Eller ja, hade nog redan hört talas om dom vid det tillfället men det var första gången jag såg dom.

Jag var inne på Aftonbladet och kollade runt lite då jag kommer över en video dom hade gjort. Där berättade fem (om jag inte minns helt fel) skämt som deras redaktör eller chef eller nåt hade sagt att dom inte fick berätta. Jag kommer bara ihåg ett utav skämten. Och det var inte ens så kul. Det handlade om Josef Fritzl, eller någon utav dom andra typerna som låste in någon. Det har varit så många sådana typer senaste åren så jag glömmer bort vem som gjorde vad. J

ag kommer inte ihåg skämtet ordgrant, men det var ungefär 'Om Josef Fritzl skulle skriva en bok, vad skulle den bli då? En best-seller'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0