handmade

Min mor är ganska pysslig av sig, och på senaste tiden har hon börjat göra smycken. Hon har bland annat gjort det här armbandet med berlocker till mig.



Idag när jag kom hem från skolan satt hon och höll på göra lite smycken. Så jag passade på att göra några egna. Eller ja.. Mor gjorde två utav dom, men jag bestämde hur dom skulle se ut. Men det tredje gjorde jag faktiskt helt själv. Mäkta stolt!



Egentligen var min plan att baka. Men jag kom av mig lite. Så bakningen får ske när detta inlägget publicerats istället. Lussebullar och pepparkakor blir det. Lagom till första advent.

Förövrigt  tog jag ut mina stygn idag. Det gjorde inte särskilt ont. Men att ta bort plåstret.. Jag höll typ på att börja gråta. Och nu måste jag ändå ha ett mindre plåster på en vecka till, jag som trodde att jag skulle slippa gå omkring med en lapp på örat.. Men icket!

Nåja, nu bak! Ikväll blir det Idol. Fredagsmyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0