illa

Höll på att söka efter ett kvitto i min börs då jag hittade ett kvitto från då jag var i Stockholm. I juni. Alltså för fem månader sen. Dags att rensa kanske..?

Idag hade jag:



Kan ju säga såhär. Jag har väldigt sällan utsläppt hår, eftersom mitt hår har en egen vilja och nästan aldrig gör som jag vill. Men idag samarbetade det faktiskt. I alla fall ett litet tag. Mina superfina armband är jag väldigt stolt över, och därför kommer jag skryta om dom här i bloggen åtminsone tills denna vecka är slut. Och sist, mina converse. Visserligen fejk, men ändå.. Helt ärligt vet jag inte om jag tycker converse är så snyggt. Men nu har jag ju köpt ett par så vi får väl hoppas att jag change my mind!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0