illa

Illa My, illa. Jag vet att jag inte uppdaterat på x antal dagar och jag skäms. Gah. Men jag har helt seriöst inte suttit vid datorn under hela helgen. Så, vad ska man göra..? Vad har hänt medans sen jag skrev sist då?

- Jag åt på Thai Thai. Awesomegod mat. Tyvärr inga goda efterrätter så det blev ingen..



- Jag har kollat på tre filmer. The Women, tråkig film. Hände absolut ingenting. Dold Identitet, denna visade sig vara på italienska. Något vi helt missade när vi hyrde den. Men den var okej, lite konstig.. Men okej. Obsessed, riktigt bra thriller. Beyonce var med, och hon var faktiskt riktigt duktig. Det är någon apostrof någonstans i hennes namn, men jag vet inte var och jag är för lat för att ta reda på det.



- Jag har varit på IKEA. Awesome. Vad händer när man släpper in My på IKEA? Hon handlar för elva kronor.. Vad händer om man släpper in My på Skopunkten? Hon köper två par skor.. Ja, jag älskar skor.


Och nej, det var inte meningen att Baloo skulle vandra in i bild. Men han är ju så söt, så vad för det egentligen?

- Jag har sytt två stygn. Fast detta känns lite för aktuellt för att skrivas på den här listan. Eftersom att jag gjorde det för typ en halvtimme sen.. Men det är ju svinjävlacoolt så jag måste ju skryta. Hur många av er små läsare har sytt två stygn? Suckers. Nu undrar ni säkert varför, känns lite skumt att skriva det så alla kan läsa. Men skulle i alla fall ta 'hudprov' eller vad det nu heter. Erkänn att ni är impade? Jag är då det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0