inlägg á la modebloggare

 

Dessa awesomeskor klickade jag hem (haha visst låter jag fashion, 'klicka hem') för några minuter sen. Det är värsta rean på Nelly. Spana in. De till vänster fick jag för hundra kronor, de till höger för tvåhundra. Kap or what?! Och det bästa, Nelly har jättekort leveranstid så dom kommer förmodligen komma på typ torsdag. On my b-day! Awesome or what?! Jag vet, jag är för glad. Det är bara skor. Men jag älskar skor. Ett utav min livsmål; att ha 365 par skor. Så jag aldrig behöver ha samma skor två gånger under ett år. Helt seriöst. Eller ja, jag ska då ha väldigt många skor. Och jag är på god väg. Ring mig om 20 år. Jag kommer säkert inte ha råd att betala hyran. Men jag kommer ha fina skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0