it's a good day to be alive.

Gissa vad som kommit när jag kom hem idag! Yes, mina skor! Var dom to die for? Yes!

Linneas kommentar.'didn't see the gula coming though'. Det är inte gult, det är trä.. Bara så att alla vet det nu.

Skorna är inte riktigt så blåa som dom ser ut att vara. Men var tvungen ta med blixt, annars hade dom sett typ svarta ut.

Nu tänker jag inte skriva något mer, utan återgå till att beundra mina awesomeskor!

Eller jo. Två saker till ska jag skriva. Det gröna i bakgrunden på sista bilderna är Baloos krokodil. Om nu undrar. Och det andra, det är inte så lätt att knäppa kort på ett par skor från sidan som man har på sig utan att använda sig av en spegel. Men man har ju skills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0