nada

När jag skulle gå hem efter skolan idag halkade jag. Big time. Awkward as hell. När jag kom hem vill jag berätta för mamma, så någon skulle tycka synd om mig. Men hon var inte hemma.. Så jag ringde Linnea. Vi samtalade ett tag om ditt och datt. Sen sa hon att hon skulle dricka vatten så hon kunde inte prata med mig något mer. Så vi sa hejdå och la på. Efter ett tag får jag ett sms; 'Det finns tydligen inget vatten på hela bergnäset..'. Självklart, så fort jag fick reda på detta blev jag kissnödig. Och törstig, efter att ha ätit två awesomegoda muffins. Nu var ju detta kanske en timme sen, så det kan ju finnas vatten nu. Om inte blir det jobbigt, för jag måste verkligen kissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0