random shit

Nä. Alltså snart kommar jag att killa (och då menar jag inte kittla, utan den svengelska versionen. kill - döda) blogg.se. Det är så sjukt segt. Och jag blir så sjukt less. Jag hade ett blogginlägg planerat, men det blogginlägget skulle ha innehållt bilder. Vilket skulle ha resluterat i att blogginlägget förmodligen hade tagit cirka fem timmar och tretton minuter att skriva och publicera. Och då överdriver jag inte, jag underdriver snarare. Gah säger jag bara.

Irriterande sak jag tänkt på. Eller ja, Jasmine sa det faktiskt idag. Men jag har tänkt på det. När blogg.se är som segast. Och man skrivit ett fint inlägg. Och trycker på 'spara & publicera' och så tar det typ fem minuter innan det laddats färdigt. Så när det äntligen laddats färdigt, scrollar man upp för att logga ut. Och tror ni inte att det står 'detta fält måste fyllas i' under fältet där man skriver rubriken. Då har man glömt att skriva en rubrik. Ni inser inte hur jobbigt det är att blogga när blogg.se är segt. Ni ska vara glada att jag gör det. Väldigt glada.

En sista sak. Jasmine påpekade att det var svårt att göra stor bokstav på min dator. Jag har aldrig upplevt att det är svårt, alltså att shiftknappen är seg men nu när hon sagt det så har jag tänkt på det medans jag skrev detta inlägg. Och hon har faktiskt rätt..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag sa ju det! gahahha :D

2009-11-24 @ 11:49:26
URL: http://jasminepalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0