surprise, surprise



Kolla vad jag hittade i mitt rum idag! En chokladkalender. Helt klart en utav dom bästa sakerna med julen. Chokladen i chokladkalendrar är så sjukt god. Dom borde göra en 'julchokladkakekalender', så får man en chokladkaka per dag. Det skulle sitta fint. Förra året tror jag att jag hade två chokladkalendrar. I år har mamma bara köpt en. Men jag försöker övertala henne att köpa två till. Man kan ALDRIG, och då menar jag ALDRIG få för mycket choklad. Och om man nu skulle råka få det (vilket är högst o-troligt) så sparar man chokladen, till en gång då man vill ha choklad. En sak ska vi då göra klart på en gång, man slänger INTE choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0