ten things

1. Angående mitt förra inläggs rubrik, 'pika lagomt'. Bara jag som läser 'pinka lagomt?'

2. Bara jag som tycker att ett 'haha' på msn alltid känns mer genuint om man inte gör det perfekt? Exempel: 'hahaha' eller 'hahahhahah'. Jag sa ju det! BURNED

3. Imorgon fyller jag år. Då ska jag äta awesometårta. Som jag pratat om hela dagen. Hahhaha (genuint skratt), nu började jag skratta för mig själv. Jag började tänka på när Marshall äter awesometårta. Henke och Linnea vet vad jag pratar om!

4. På fredag blir det dinner med awesometjejer följt av awesomekväll hos mig. Awesome? Ja!

5. På söndag ska jag till awesomehappis. Och till Ikea. För andra gången i mitt liv. Awesome. Även till Skopunkten. Och Candy World. Kommer måsta kliva upp tidigt. Men helt klart värt. Varför? Det kommer blir legen..

..wait for it..

..DAAARY!

7.. Överanvändning av ordet awesome i detta inlägg? CHECK. Awesome.

8. Har My ätit middag idag? Nej. Har hon ätit smet? Ja!

9. Någon som märkte att nummer sex på denna lista saknade? Moahahahahha (genuint och onskefullt skratt), suckers.

10. Det behövs en punkt tio. Bara för att stilla den lilla perfektionisten inom mig.

Kommentarer
Postat av: Suit up

Awesome

2009-11-19 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0