the good old days.

Alltid förrut så gick jag och mina kompisar hem till mig efter skolan och åt mellis. Melliset var alltid rostade mackor och oboy. Så idag när jag kom hem. Vad åt jag..?



Rostade mackor och oboy. Awesomegott. Kände mig som tio igen. Och jag redigerade bilden lite fint, för det var så grymt stökigt på bordet. Och det var ju inte det vi skulle fokusera på. Utan på mackorna. Och oboyen.

Medans jag åt så kollade jag på tv. Oprah mer exakt. Och ja, jag vet. Jag kollade på Oprah.. Men det fanns inget bättre. Något jag irriterade mig på var i alla fall detta:



Paret som var med i programmet hade i stort sett likadana tröjor på sig. Både färgen och modellen var likadana. Och man tycker ju som att de kanske borde ha märkt att deras fru/man hade i stort sett samma tröja, och då bytt. Men nej nej, dom verkade ju vilja matcha varandra. Not cool. Och bildkvaliten är kass, I'm well aware of that. Jag tror inte min mobil was ment to fota tvskärmen.

Egentligen tänkte jag göra det här till två olika inlägg.. Och eftersom jag lever efter motton 'minst två inlägg per dag på bloggen' så har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om mer idag. Nåja, kvällen är ung. Eller den är inte ens född ännu.. Men ja, inlägg kommer. Vänta ni bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0