tre tips.

Mitt rum är en total mess just nu. Och jag behöver städa, big time. Speciellt med tanke på att jag fyller år på torsdag och folk kommer hit då.. Men det är jobbigt att städa. Därför tänkte jag ge er tre tips för hur ni ska orka städa.

1. Ha inte så mycket kläder på er. Det blir bara varmt, och när det blir varmt blir det jobbigt. Jeans är ett big no-no, man kan skippa byxor helt och hållet istället. Byxor är överskattade.

2. Spela hög musik. Och sjung med. Allt blir roligare med lite musik.

3. Gå för guds skull inte in på facebook innan. För då kommer ni fastna där. Sen tänker ni 'ska bara läsa lite bloggar också' och så fastnar ni där. Och så hips vips har hela dagen gått och det är fortfarande lika stökigt.

Så, awesome. Nu kommer alla att vara duktiga söndagen till ära och städa sina rum. Right?

Kommentarer
Postat av: pelle

jag städar naken. funkar jämt ;)

2009-11-17 @ 12:40:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0