eh, hur gammal sa du att du var?

Känns fel att bara börja blogga sådär ur tomma intet. Men eftersom jag nu gjort det så är det väl bara att köra igång. Och jag tänkte börja med en fin liten historia om Linnea. Fast jag kommer inte riktigt ihåg hur historian gick. Så jag kommer improvisera lite. Det går bra va? Okej? Okej? Bra.

När Linnea var nio år gammal så ville hon hemskt gärna ha en brevkompis. Så hon bestämde sig för att skicka in ett brev till Kamratposten, också känd som KP. I sitt lilla brev skrev Linnea:


ja, det ska stå 'leka bibilotek med min syster'...

Något ni reagerar på i brevet? Nej? Det gjorde inte jag heller först. Men låt oss kolla lite närmare.. Hur gammal skriver Linnea att hon är? Nio jordsnurr. Och hur gammal är man om man är nio jordsnurr? Precis. Nio dagar.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0