en gång är en för mycket.

Första gången jag skulle logga in på min blogg efter uppehållet började jag skriva in min mailadress, jag hann skriva in 'li' innan jag slant litegrann och råkade trycka på enter.

På min dator är det så att när man skrivit in något så kommer datorn ihåg det, så t ex när jag ska logga in på min blogg kommer den ihåg min mailadress så slipper jag skriva in den varje gång.

Nåja, eftersom jag råkade skriva 'li' och sedan trycka enter tror min dator att detta är något som behövs kommas ihåg. Så varje gång jag ska logga in på min blogg och ska skriva in min mailadress kommer både 'li' och '[email protected]' (min gamla hotmail, som jag hade då jag skapade bloggen) upp. Och 'li' kommer för mailadressen så varje gång måste jag trycka två gånger på neråtpilen. Fett jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0