FIGHT

Ojdå, idag har jag helt glömt bort det faktum att jag har en blogg. Nåja, bättre sent än aldrig!

Idag har jag och Linnea haft vårat första gräl. Vi pratade tidigare idag om att vi aldrig bråkat, verkligen bråkat på riktigt riktigt. Men så idag kom det. Linnea blev arg på mig, för jag ville inte vara hemma hos mig när jag hon och Malin skulle umgås, och Linnea ville inte vara hemma hos henne och hos Malin skulle det var fullt hus. Nu ska vi vara hos Linnea i alla fall (hej överförtalningsmåga!), men Linnea är mycket lite arg. Hon vill dock inte erkänna det för sig själv, men jag vet! Nu gör hon fiskpinnar åt oss, hon kommer säkert inte genomsteka mina bara för att hon är arg på mig. Eller nä, troligen inte för nu dumpade hon fiskpinnarna på mig. He he.. Undra vems fiskpinnar som inte kommer bli genomstekta nu..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0