idol.

- 'Rock, det är ingen musikgenre för mig. Det är en livstil.' - Oj, vad djup du var idag då Calle.

- Jag kan inte riktigt uppskatta Toves uppträdande. Inte för att hon var dålig, hon var helt okej. Men Linnéa och några till skulle spela upp den låten på balen vi hade i nian. Varje rast tränade dom. Och varje rast följde jag med och kollade. Resultatet, nu är jag sjukt less på låten!

- Nicklas skulle inte ha nämnt sin tand. För det enda jag tänker på när jag ser honom nu är tanden!

- Någon mer än jag som tänker pastor?

 

Eftersom jag inte var hemma på fredagen så såg jag inte heller Idol. Därför kommer det här några dagar för sent. Men bättre sent än aldrig, huh?


Kommentarer
Postat av: Bunny

Jag tänkte samma sak!

2009-10-26 @ 10:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0