i'm back, black and beautiful.

Jag är tillbaka. Kände att det var dags att dra igång bloggen igen. Har många fina idéer som ni förhoppningsvis kommer att få se. Känner att när man slutat blogga ett tag så tappar man flytet. Förut var bloggen det första jag tänkte på när jag vaknade, och det sista jag tänkte på innan jag somnade. Det första jag tänker på morgonen nu är 'helvete, nu har jag försovit mig' och det sista jag tänker innan jag somnar är 'hoppas jag inte försover mig imorgon.. igen'. Men ändring ska det bli, bloggen ska ännu en gång bli en del av mitt liv. Och gärna en del av era liv också..

På återseende gott folk.


Och ja, jag är medveten om att dessa bilder kan användas som utpressningsmedel.
Men vad gör man inte för bloggen?

 


Kommentarer
Postat av: linnea

heja my, heja!

2009-10-16 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0