mer tankar om idol.

En annan sak jag tänkt på angående Idol handlar om juryn. För det första vet jag inte hur jag kunnat gilla den förra juryn. Den var tråkig och ja, tråkig. Den nya juryn är rolig och bra, precis som det ska vara. Men en jurymedlem vi lätt kunnat klara oss utan är Andreas. Vilken funktion fyller han egentligen? Först pratar Laila, och kommer med lite ris eller ros till idolerna. Sen kommer Bagge och är sitt vanliga charmiga jag och alla blir glada. Sen kommer Andreas. Och vad gör han? Precis, INGENTING.

Och en sak till. Dom nämnde att Andreas var lik en kille från CSI. Jag var ju tvungen kolla upp det. För jag kunde inte riktigt komma ihåg hur killen från CSI såg ut. Och visst hade dom rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0