risigt.

Idag har jag gjort ris själv, för första gången ever. Men det gick bra. Det var inte så svårt som jag trodde faktiskt.

Allt du behöver:

En kastrull
En spis
2 dl ris
3.5 dl vatten
En nypa salt

Låt koka upp och sedan sjuda 10-12 minuter.
Blir ca nog för 2-4 personer. Jag åt hälften..

Och detta kommer jag ihåg från minnet. Awesome.

Och blogg.se är fortfarande sjukt segt. Och det är sjukt irriterande. Men bloggar på så bra jag kan.

Och ja, ny design påväg. Eller ja, jag ska övertala Linnea att göra min blogg fin när hon kommer hem från Stockholm.

Imorgon blir det fredagsmyyyys! Awesome. Sen lov. Awesome. Så här random har jag nog inte skrivit i min blogg sen typ första veckan jag hade den. Äh. It's okay, it's alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0