samtal med baloo, kl 14.16

Jag: God morgon!

Baloo:
God morgon!

Jag:
Jag hann inte träffa dig imorse, vars har du varit?

Baloo:
Jag kilade bara över till Hugo. Saknade du mig eller?

Jag:
Ja, jo lite grann kanske. Tuff natt? Du ser lite trött ut.



Baloo: Jo, en aning. Hade lite mardrömmar.

Jag:
Okej, det var ju mindre bra. Men du. Det var en sak jag ville fråga dig.

Baloo:
Okej, kör på.

Jag:
För någon dag sen när jag kom in i mitt rum var det smulor över hela golvet och sopkorgen var vält. Du råkar inte ha något med det att göra eller?



Baloo: Eh, nej.. Varför tror du något sådant?

Jag:
Vem annars skulle det vara? Jag vet att du brukar vara i min sopkorg.

Baloo:


Jag:
Nå? Var det du?

Baloo:
Ehm, nej vet du vad. Nu måste jag gå.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha sitter här på bibblo och små skrattar för mig själv av det här inlägget. Folk tror nog att jag är kokko :D

2009-10-20 @ 14:04:15
URL: http://jasminepalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0