tankar om idol.

Linnea har en teori. Som jag inte stöttar till hundra procent, även om den är ganska bra. Det handlar om Idol. När en idol sjungit, och pratat med Jidhe i greenroom så får man se numret till idolen i bild, och nere i det vänstra hörnet så ser man idolen sitta där i greenroom. TIll teorin då; om idolen gör såhär..



..är det inte okej att gilla idolen. En bra teori, i just det, teorin. För att gör så är verkligen töntigt. Men varför är den bara bra i teorin, och inte i praktiken. Jo..



..för att alla idoler gör så. Ja alla förutom Mariette. Men det är något med hennes sätt, hennes lugn. Ja, hela henne som gör mig illa till mods. Jag tycker hon är jätteduktig och jag vill gilla henne. Men något säger mig att jag inte borde.

Hur som helst kan vi ju fastställa en sak. Teorin må vara bra. Men det funkar inte riktigt. För alla gör ju så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0