bye bye

Ute luktar det regn. Imorse var det så halt att bussarna var inställda. Jag och Linnea fick skjuts av Malsters pappa. På lektionen gjorde jag ingenting vettigt. Jag ritade hela Islandsgruppen. Pär var och la sig i. Sen ritade han sig själv. Vet inte riktigt hur likt det blev..?

Nu sticker jag till stugan och hänger med familjen Eriksson till på måndag. Så ja, ingen uppdatering helt enkelt.

Och justja, en sista sak jag kom och tänka på när jag pratade med mor för ett litet tag sedan. Hon frågade mig om Linnea skulle åka bort något på lovet. Jag svarade nej. Sen frågar hon 'så hon är hemma hela lovet?'. Eh, ja. Antagligen, åker hon inte bort är hon nog hemma. Och nu till det jag kom och tänka på. Varför envisar sig folk att ställa dumma följdfrågor med uppenbara svar..? Just nu kommer jag inte på något fler exempel på det, men tro mig. Folk gör det. Inklusive mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0