darn

Jag har varit duktig idag. Tvätta massa kläder in för Stockholm. Det gick inte så bra..

Jag skulle tvätta en kofta jag brukar ha när jag tränar. När jag slängde in den i maskinen tänkte jag 'hoppas jag inte har något i fickorna nu'. Men jag var för lat för att kolla, så hoppades på det bästa. Det skulle jag inte ha gjort..

När jag skulle hänga upp tvätten öppnar jag tvättamaskinen och ut trillar..

..mina hörlurar. Way to go My. Verkligen strålande. Som tur var har jag ett par till, men eftersom jag tappar bort allt jag rör har det som varit praktiskt för mig att ha två par..

Nu ska jag tvätta lite mer kläder, och den här gången ska jag kolla i fickorna innan jag sätter igång tvättmaskinen..



Okej, stryk det. Testade precis hörlurarna, tänkte se om de på något magiskt sätt fortfarande var hela.. Och dom funkade..? That's odd. Nåja, man ska inte säga hej förrän man är över bäcken (eller hur det där ordspråket nu går..). Vi får väl se hur de mår imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0