i'm awesome


Jag har bara en sak att säga. Jag äger. Jag har skrivit färdigt NKn och det känns freaking awesome. Det tog bara två och en halv timme.. Men jag är färdig. Och så hungrig så jag håller på svimma. Men det ska åtgärdas snart.

Och måste bara säga en sak jag nämnde till Linnea och Malin för någon dag sen. Ni vet 'Vem bar den bäst' på Aftonbladet? Där det är två kändisar som har samma plagg på sig och man får rösta på vem man tyckte bar den bäst. Jag tycker det är jättekul och brukar alltid rösta. Men är det bara jag som blir lite besviken, lite som att jag förlorar när jag inte röstar på det majoriteten gillar. Känns lite som 'har jag så dålig smak?'. Jag vet inte varför, det är väl bara jag och min vinnarskalle.

Och justja. En sista sak. TAGGA STHLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0