movies movies movies


Idag for jag in till stan med inställningen att jag inte skulle köpa något. Stockholm om en vecka liksom. Efter jag och Linnea spunnit köpte jag en banan. Så där sprack det.

Sen efter någon timme blev jag hungrig igen. Så vi fikade. Ooophs, det var ju inte riktigt meningen. Sen bestämde vi oss för att gå till Hemmakväll och hyra Eurotrip. Men det gick inte för sig, för den var uthyrd. Men jag ska se den någon gång på lovet. I promise!

Men jag kom ändå ut från Hemmakväll med två filmer. Dom hade nämligen lite rea på filmer, så två filmer för 19 kronor styck blev mina. Duplicity, som jag ska se nu med Malster och Linneis och She's The Man som jag älskar!

Och hörde precis att Stina kollat färdigt på säsong två av himym och att hon nu officiellt är ett himymfan. That made my day. Way to go Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0