the impossible made possible


Jag antar att de flesta sett denna reklam. Om inte kan ni ju kolla på den!

Hur som helst, några saker jag stör mig på...

1. Om någon random snubbe skulle ta den enda coca-colan jag hade i kylen skulle jag bli lite arg. Han hade väl kunnat fråga i alla fall?!

2. När tjejens pappa knackar på dörren så är snubbens första reaktion att dricka lite coca-cola. Like that's gonna solve anything?!

3. Och sist men störst. Om jag skulle komma ut ur duschen och snubben jag nyss träffat är på väg att flyga iväg med helikopter skulle inte min reaktion vara att bara le lite grann. Jag skulle freak out...

Men vad vet jag, maybe it's just me..

Och Henke, jag vet jag har varit sämst på att på att uppdatera. Och jag vet att jag inte kollat på Eurotrip. Men den har varit uthyrd. Jag lovar att jag ska se den! Snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0