twilight in my <3

Ska äntligen få se New Moon igen. :D :D :D Var ju och såg den typ fem gånger på bio när den kom ut. Jag har försökt hyra den på Konsum, men det har alltid varit uthyrd. Så himla segt. Det är lätt den bästa filmer EVER. Efter Twilight ofc. =) Jag är totally Team Edward. What else lixx?!!! Men Jacobs magrutor är ju inte helt fel... ;) ;) ;) ÅH, JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD! TWILIGHT <333333333333333

Det tog emot att skriva det här inlägget. Inte enbart för innehållet.

Men smileysar. Smileysar i ett blogginlägg är så inte okej.

Men for real, jag ska faktiskt se New Moon ikväll med Bunny.

Jag har ju läst boken, så jag känner mig lite tvingad att se filmen...

Jag ska även se The Ugly Truth. Awesomemysigt. Night!



Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha, you're awesome..!

2010-04-10 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0