just chillin' with alex


Do I really need to say anything more..?

No I don't. But I'm gonna do it anyway.

Min uppdatering har varit lite kass. Och just nu känns det som att allt jag skriver är hur dålig min uppdatering är. And frankly, who gives a damn?

Hur som helst noterade jag något för ett tag sen. Vet inte om detta stämmer för alla, men i min familj är det då såhär. När man sitter man sitter och äter med en grupp människor, och maten är lagad av någon i gruppen så händer, enligt mig, detta alltid.

Någon säger 'Det var jättegott' till personen som lagat maten. Och då stämmer alla in, och i mun på varandra förklarar dom hur mycket dom gillade maten. Och det känns lite som att om någon säger att dom gillade maten måste resten stämma in för annars kanske kocken tror att de inte gillade maten. And that would be awful. Detta kan nog hända i vilken situation som helst. Och egentligen är det väl ganska logisk. Men seriously, testa det. För när man tänker på det är det kinda funny.

Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

Ja men det är ju för att i våran familj får men ju diska om man säger något annat...!!!!!:)

2010-04-23 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0