17 going on 70


Taget från Knivlisas blogg, och detta inlägg.

'92-or är vuxna. Sjuk värld'

Jag kan inte annat än att hålla med. Det är sjukt. 92orna går ut gymnasiet nu. Nästa gång är det våran tur. Jag är ju fortfarande ett barn. Eller jag är åtminstone inte vuxen.

Jag börjar trean nästa år. Men jag började ju just gymnasiet?!

Man får lite ålderskris här. Snart 'börjar' ju livet på riktigt. Snart måste man faktiskt ta tag i sitt liv och välja vad man vill göra. Det var ju nog svårt att välja linje till gymnasiet.

Nä, jag kan inte annat än att hålla med med Knivlisa. 92or är vuxna. Sjuk värld.

Kommentarer
Postat av: linnea

scary. läste knivlisas blogg. läste inlägget du har länkat till. tänkte kolla på kommentarer. såg att någon som hette my hade kommenterat. det var du.

2010-08-12 @ 15:02:44
Postat av: linnea

det var alltså innan jag hade läst ditt inlägg, bör tilläggas.

2010-08-12 @ 15:03:35
Postat av: knivlisa

93:a! Lyllos dig som har så mycket roligt kvar. Jag bestämde inte vad jag "skulle göra" förrän jag var 24. Res och lev loppan typ tio år till tycker jag.

2010-08-12 @ 15:08:47
URL: http://knivlisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0