alex who?


Alex Schulman slutade blogga för ett ganska bra tag sen nu. Och därför existerar han inte riktigt för mig längre. Förrut följde jag hans liv dagligen. Nu vet jag inte vad han åt till middag igår eller om Charlie sov hela natten eller ej. Så i min värld finns han inte längre.

Detta är helt omedvetet från min sida. Men jag känner inte Alex Schulman. Inte mer än vad han skrev på sin blogg. Och därför är han inte någon jag tänker på när han inte längre är i mitt liv.

Och i och med nedläggningen av bloggen började han twittra mer sällan också. Men de få gånger han faktiskt skriver ett twitterinlägg blir jag alltid lika förvånad. Jaså, Amanda har varit utomlands. Det visste jag inte. Jaså, du har varit i Colombia. Det visste jag inte. And so it goes.

Det är som uttrycket; 'I blog, therefore I am'.

Well, if you don't blog you don't are. Inte i min värld åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0