grattis!

Gårdagen var trevligt. Tre små rätter smakade gott. Blev övernattning hos kusiner då jag inte riktigt tog mig hem från Josse. Men det var också trevligt.

Glömde totalt bort att fota på Waldorf. Men några bilder tog jag sen (närmare bestämt tre..).


The girls medans vi väntade på skjuts hem till Josse.


Brevid bänken vi satt och väntade på gjorde dessa killar något. Oklart vad. Så jag smygfotade, och tänkte fråga er; vad tror ni de gör?


Väl hemma hos the birthdaygirl sjöng vi singstar all night long. Man var ganska trött i halsen efteråt..

Och det var alla bilder jag tog under kvällen. Ikväll blir det musikens makt om inte vädret sviker och då ska jag vara bättre på bildtagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0