IKEA

Jag vill verkligen åka till IKEA för tillfället. Oklart varför. Eller nä.. Det är det ju inte. Jag vill 1. Äta IKEA mat; 2. Köpa ljus; 3. Gå på Skopunkten.

Men att åka buss dit känns så ovärt när det kostar ca 150 kronor. Sist jag var där fick vi buss billigare och det kostade bara 40 kronor.

Sist jag var där var också andra gången jag var där. Första gången var jag på Kungens Kurva men det kommer jag inte ihåg så mycket av. Jag åt köttbullar och köpte en lampa. Som jag välte i golvet för ett bra tag sen. Den var av glas. Den gick sönder. Jag hade glas på golvet och i sängen en vecka efteråt.. (Trots dammsugning).

Lite bilder från andra och senaste gången jag var på IKEA;

På vägen dit. Jag chillade i Malins famn. Linnea satt själv. Outsidern.


Jag åt kyckling med beasås. Det prinsessbakelse, det var som en tårta. I miniatyrform.


Jag tycker den här bilden ser otroligt reklamig ut; 'Kolla här, IKEAs pommes frites är supergoda!'.


Här väntade vi på bussen hem. Mitt dyraste inköp vad på skopunkten, man ser mina skor kika fram i påsen.


Vi köpte julmust på IKEA Montera & Dinera. Och chips. Och läkerol. GOTT.

Och nu vill jag tillbaka. But I'm working on it. Och om jag åker ska jag ta mycket kort. Så jag har något att blogga om. För det är lite ont om idéer just nu. But I'm working on that too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0