jag <3 ola

Dag ett på lk avklarad. Vi såg Ola. Kanske inte min favorit (trots rubriken), men bara man lever sig in så. Jag kan ha levt mig in så mycket att jag vid ett tillfälle skrek 'jag älskar dig mer än min familj'. Det kan ha hänt..


Det var varmt. Och vi var glada. Vi skulle ju se Ola (!).

Sen såg vi Ola. Det var trevligt. Kunde några låtar i alla fall. Några små tjejer bakom oss hade gjort idolskyltar. Så lite diskret tog jag kort på Malin för att få med skyltarna.

Sen åkte vi karuseller. Två närmare bestämt. Den på den översta bilden mår jag fortfarande illa av.. Andra bilden köar vi till Star Dancer.

Sen chillade vi i norra hamn innan det var dags för hemfärd. Och sen kom jag hem.

Det var en trevlig kväll. Taggar lördag mer dock.

Och big news; LINNEA ÄR HEMMA! Så imorgon, first thing (minus en synkoll) ska jag träffa henne och brudarna. It's gonna be epic.

Kommentarer
Postat av: linnea

hihihihihihih

2010-08-06 @ 00:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0