LK


Kvällen började med Melissa Horn. Det var nice. Men eftersom jag i stort sett aldrig lyssnat på henne, kunde jag ju inga låtar. Och det är ju alltid en downer, men trots det var det myche trevligt.

Sen var det dags för Takida. De sjöng Curly Sue (om det är så låten heter..) och det var alla krav jag hade; höra minst en låt jag kunde sjunga med i. Vi hade lite problem med hur man gjorde 'hårdrockstecknet'. Ska tummen vara med? Vilket håll ska man ha handen? Osv osv. Något som långhårig dude bredvid oss tyckte var väldig roligt..

Sen var det dags för Petter. Även han uppfyllde mina krav och sjöng den där låten; 'Du gör min dag'. Tyvärr gick vi och missade den andra Petter-låten man kan; 'Ska vi dansa naken på taket? Så klart!

Sist ut var Twisted Sister. Det var väl också trevligt, även om jag inte är ett big fan av den genren av musik..

Och mellan alla artister hann vi träffa massa trevligt folk, köpa remmar och choklad, se lite dramatik och mycket mer.

Det var allt från det här årets festivaler då. Eller justja.. Musiken Makt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0