look-a-like


Tjejen till vänster (Heidi Range) är lik någon. Och jag kommer inte på vem det är. Jag tror hon jag tänker på är tjejen till höger (Ari Larter) men det känns inte riktigt rätt. Det känns som att det är någon annan men jag kan inte komma på vem det är. Så om någon tycker att Heidi Range är lik någon annan säg till, cause this is gonna drive me insane.

Ari Larter är med i Heroes. Jag vet att Linneas första reaktion när hon ser bilderna kommer vara 'varför känner jag igen tjejen till höger..?'. Och därför skriver jag det här, så du slipper undra.

Heidi Range är med i Sugababes. Eller var. Eller är. Who knows..? De byter ju medlemmar på löpande band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0