look-a-likes vampire sucks edition

Jag tyckte att det var appropriate att jämföra skådespelarna från Twilight med de från Vampire Sucks. För meningen är ju att de ska vara lika varandra. Men är de det..? You decide.

Eftersom allas namn var utbytta i Vampire Sucks kommer jag inte riktigt ihåg vem som spelade vem alla gånger. Så om ni saknar en karaktär ni tycker är nog viktigt att jämföra är det förmodligen för att jag inte kommer ihåg vad personen hette i Vampire Sucks och kan därmed inte hitta skådespelaren.

Och kan tillägga att alla till vänster är från Twilight och alla till höger är från Vampire Sucks.


Inte särskilt lika varandra, men Jenn Proskes skådespeleri var så sjukt likt Kirsten Stewarts. En (av många anlednignar) till varför jag inte är så förtjust i Twilight är för att när Bella pratar så tar det henne ett år att komma fram till saken och hon konstant tycks ha något sorts anfall. Jenn Proske lyckades göra en perfekt imitation av det.

De var betydligt likare varandra när Matt Lanter hade hela 'Edwardkostymen' på sig. Han lyckades också få till Edwards 'jag är en vampyr och hatar mig själv-look' riktigt bra.

Tycker dessa pojkar är lite smålika varandra om man bortser från näsan. Måste också säga, mr White är betydligt snyggare än mr Black.

Bellas pappa. Enda likheten mellan dessa två var mustaschen...


Namnen blev lite otydliga när man förminskade bilderna. Men;
första bilden; Elizabeth Reaser - Esme Cullen
andra bilden; Crista Flanagan - Eden
tredje bilden; Peter Facinelli - Dr. Carlisle Cullen
fjärde bilden; Jeff Witzke - Dr. Carlton

Inte särskilt lika varandra alls, måste dock säga att jag tycker hon som spelar Eden är lite smått lik Nikki Reed som spelar Rosalie Hale.

Mer lika varandra i filmerna eftersom båda är blonda där (och ingen av dem passar särskilt bra i det..).

Har lite samma drag, men kanske inte mitt val till look-a-likes.

På den här bilden tycker jag dessa donnor är lika varandra (men det beror väl mest på frisyren och det faktum att båda har blåa tröjor), i filmerna not so much.

Än en gång blev namnen lite otydliga då jag förminskade bilderna;
första bilden; Rachelle Lefevre - Victoria
andra bilden; Arielle Kebbel - Rachel
tredje bilden; Cam Gigandet - James
fjärde bilden; Zane Holtz - Alex
I filmerna var båda paren mer lika varandra då Arielle Kebbel hade långt rött lockigt hår och både Cam och Zane hade blondt hår i hästsvans.

Olika på bilderna, ännu mer olika i filmerna..

Vem tyckte ni var mest/minst lik till utseendet och (om ni sett filmen) till personliheten?


Kommentarer
Postat av: Stina

Likheten är lite varierande men over all, twilight skådisarna är betydligt snyggare! (och jag är inte ens ett twilight fan...)

2010-08-29 @ 20:08:40
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0