musikens makt

Min plan var att kliva upp lite tidigare idag så jag skulle kunna somna ikväll. Tio i morse vaknar jag och inser att jag måste ha glömt att ställa alarmet. Men jag klev åtminstone upp då (om vi räknar sätta på tv:n som att kliva upp..).

Jag lovade bilder från igår. So here they come;


Jag och Linnea köpte remmar. Det var asgott. I heart remmar.


Sen såg vi lite Zacke (och Movits). Mitt enda krav var att han spelade 1000-0 till idioterna eftersom det var enda låten jag hört av honom. Det gjorde han också, så jag var nöjd.


Malin blev upplyst.


Oskar Linnros var sen. Jag vet inte hur många gånger vi trodde han kom.. Och så gjorde han inte det (;PpppPPp)


Till slut kom han. Och han var grym.


Skulle ta kort på publiken. Råkade ha blixt på. Blev lite awkward när alla vände sig om..


Over all mycket trevlig kväll och ett bra sätt att avsluta sommarlovet på.

Kommentarer
Postat av: Linnea

WORD

2010-08-22 @ 12:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0