namnsdag

Min vän Linnea har namnsdag idag. För Karin. Hon ville att jag skulle skriva ett inlägg för att gratta henne. Men hon har ju lämnat mig för Danmark och hennes släkting kungen. Så jag vet inte om hon är värd det? But then again, jag fick ju ett vykort från henne..

Okejdå. Du får ett grattis. Bara för att jag är en sådan bra vän.

Så grattis Linnea. Hoppas du får en fortsatt trevlig namnsdag. I wish you were here. Då hade jag grattat dig irl.

GRATTIS!

Såhär sad är jag för att du inte är hemma. Och ja, jag lägger ut den här bilden på oss. Och det finns inget du kan göra för att stoppa mig. Moahahahha.

Kommentarer
Postat av: linnea

ÅH! tack my! hälsa malin tack om du träffar henne, jag håller hårt på mina mobilpengar här i danmark.



och filmen. svårt att se vilken du ska se. NOT. HEJ eclipse. eller?



jag kommer hem fredag sent, så det blir inget lk för mig fredag. men lördag. TAGGA FÖR SJUTTON! hejdå.

2010-08-02 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0