och så for vi

Om en kvart beger jag mig till stugan med Linnea, Stina och Malster. It's gonna be awesome. Kräftfiske och bestigning av berg står på planeringen. Hem kommer vi på söndag, så det kommer vara glest om inte helt tomt med uppdateringar tills dess. Stå ut!

Jag sitter vid mammas dator, och har ju massa bilder från stugan så jag tyckte det var passande att lägga upp några. Några blev dock bara två eftersom jag inte orkade leta upp fler.

Middag i stugan. Datum okänt. Jag taggar mat i stugan, den är alltid awesome.


Här kastar jag pil i stugan. Jag är inte så bra på det. Jag vred även den här bilden, men någonstans gick det fel och bilden vred sig inte.

Nu måste jag kila. Seeya saturday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0