one week, no one tree hill


Jag och Linnea har slagit vad. Hon tror inte att jag kan gå en hel vecka utan att nämna oth för någon. (Det kan hända att jag pratar om oth en litet snäpp för mycket..). Det tror jag inte jag.

Så, starting tomorrow, kommer inte jag att prata om oth. Jag kommer inte att blogga om oth. Jag kommer inte svara på frågor om oth. Det kommer bli svårt. Men jag ska klara det.

För då vinner jag en japp. En dubbeljapp.

Mina othboxar kommer troligtvis komma till veckan. Av förklarlliga skäl kommer jag inte nämna det i bloggen. Förklarliga skäl som stavas japp.

Shit pommes detta kommer bli tufft. Men jag är envis. Och jag ska klara det. Men jag kommer förmodligen inte göra det. Men jag ska.

Okej. Bra. Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, jag som precis tagit mig igenom de fem första avsnitten i helgen! ;)

2010-08-29 @ 20:02:53
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0