pretty little liars


Har börjat kolla på en ny serie idag. Pretty Little Liars. Den är bra.

Ni vet hur jobbigt det är när en skådespelare spelar ond i en film och god nästa. Det är så svårt att acceptera att det inte är samma person och att personen i fråga inte är dum i denna film. I have that problem now.

För för det första så är en utav tjejerna på bilden ovanförs syster samma tjej som spelar crazy nanny i oth. Och jag väntar bara på att hon ska kidnappa en unge eller försöka döda någon.

För det andra är en utav tjejerna på bilden ovanförs mamma samma tjej som spelar Piper i Förhäxad. Och jag väntar bara på att hon ska börja trolla och ha sig.

För det tredje är en utav tjejerna på bilden ovanförs pappas gamla flickvän samma tjej som spelar crazy look-a-like-fru i oth. Och jag väntar bara på att hon ska skjuta någon.

Det är fett jobbigt. Men man vänjer vill sig snart. Hopefully.

Kommentarer
Postat av: stina

Åh, den har jag börjat kolla på, men videon hackade så himla mycket, vars ser du? :D

2010-08-10 @ 16:19:08
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0