Q&A


I see where you're coming from. Står dock fast vid det jag skrev. Inklusive att jag tyckte filmen var helt okej. För det var den faktiskt.

Igår skrev jag att den här typen av genre inte riktigt är min smak. Men jag tror jag tar tillbaka det när jag tänker efter. För jag älskar sådana här filmen. National Treasure, Harry Potter osv osv. I know, I'm a nerd.. Men just den här filmen saknade något.

En film jag faktiskt skulle vilja se är Trollkarlens Lärling. Den är också med Nicolas Cage (vi vet då i alla fall vilken genre han gillar..).

Men filmen som står högst upp på min tittalista just nu är Toy Story 3. It's gonna be epic. På en nära andraplats är Vampire Sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0