scrolla och peka

När jag kollar på saker i helskärm slutar oftast min scroll att fungera. Oklart varför, men irriterande as hell. Jag tror inte ni förstår hur beroende av scrollen man är förrän den slutar fungera. Det som i vanliga fall är så lätt, blir till ett helt projekt (typ..). Men den brukar komma tillbaka efter ett tag. Som tur är.

Min muspekare brukar också försvinna. Det händer dock endast med divx och inte lika ofta. Och det är sjukt jobbigt. Men man behöver bara stänga ner internet så kommer den tillbaka.

Skulle säkert gå att lösa detta på något sätt, men tekniska problem är inte min starka sida.

Nämen nämen, när jag började skriva det här inlägget funkade inte scrollen men nu är den tillbaka. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0