stughäng med fina flickor (och en kusin)

En fin helg spenderades med fina flickor (och en kusin) i stugan nyss. Bilder kommer här;


Vi anlände till stugan. Skulle ta en hoppbild på Stina. Failade.


Vi fiskade kräftor. Det var mysigt. Och blev framför allt gott.


Linnea ville inte vara med på bild. Det fick hon vara ändå.


Det var fin himmel. Och det är min morfar ni ser från sidan. Ser ni likheten..?


På sista vittjningen av kräftburarna (tror jag..) hade Linnea halsduk och vantar. I augusti..


Det var mörkt. Skulle ta kort på Stina med blixt. Hon hade jacka med reflexer. Resultat ovanför.


Nästa dag gick vi upp på Snipen. Vilket är ett berg. Det var trevligt. Vi tog hoppbild, men med Linneas kamera så de bilderna får jag väl någon gång i framtiden.


Sen åt vi sillunch. Det ägde. Sen tog jag inga fler bilder innan de åkte hem typ.

Fast någonstans där emellen försökte vi åka vattenskidor. Tror jag har bilder, men vette tusan vart de tagit vägen... Bara Marcus (kusin) lyckades. Malin och jag testade. Och failade. Men det var kul. Och det var en trevlig helg i stugan. Let's do it again. Soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0