the power of music

Kvällen var awesome. Oskar var grym. Sällskapet var trevligt. Summa summarum; myche bra kväll.

Nu är det officiellt sista dagen av sommarlovet. That's sad. Men samtidigt ser jag fram mot att bli en spintvåa.

Bilder från kvällen kommer upp imorgon någon gång.

Imorgon ska jag även passa på att duscha, måla naglarna blåa, pressa så många oth-/pretty little liars-/solsidan-avsnitt så möjligt och bara njuta av sista dagen av sommarlovet.

GODNATT!

Bild från PDOL. Jag skrev ju att Oskar var grym. Lars var tusen gånger bättre. It was an awesome night.

Jag gillar att kalla kända människor som jag absolut inte känner vid förnamn som att vi vore bästa vänner eller något. Då känner jag mig cool.

Kommentarer
Postat av: Stefanelena

A very nice site keep it up. Regards

2011-10-27 @ 07:54:16
URL: http://stefanelena.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0